Procedura de reclamații
Dacă aveți o problemă sau întrebare cu privire la site-ul web sau serviciile noastre, vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin chat-ul live sau scriind la support@swiper.ro. Asistența noastră pentru clienți vă va oferi un răspuns la întrebarea dvs. prin același canal.
În cazul în care vă simțiți supărat de soluționarea întrebării dvs., de decizia noastră sau de altă acțiune, puteți trimite o plângere pentru a iniția procedura noastră internă de reclamații.
Vă rugăm să trimiteți reclamația la complaints@swiper.ro și să includeți suficiente detalii pentru a identifica și rezolva problema:
- Includeți numele contului (de utilizator) și numele dvs. complet;
- Trimiteți reclamația dvs. de la adresa dvs. de e-mail înregistrată;
- „Plângere: (motiv)” în câmpul de subiect al e-mailului;
- Includeți o descriere detaliată a problemelor întâlnite, a argumentelor și a rezultatului dorit;
- Includeți datele și ora (dacă este posibil) asociate cu circumstanțele relevante.
Ne propunem să vă oferim un răspuns concret la reclamația dvs. în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii reclamației. Interogarea noastră poate dura mai mult dacă avem nevoie de informații suplimentare de la dvs.
În cazul în care sunteți nemulțumit de rezultatele anchetei noastre cu privire la reclamația dvs., puteți trimite reclamația dvs. unui reprezentant al ONJN prin http://onjn.gov.ro. Ne rezervăm dreptul de a închide orice pariu în așteptare sau presupus pariu în așteptare care face obiectul unei dispute, pentru a minimiza consecințele financiare ale pariului în așteptare și orice astfel de închidere va fi valabilă așa cum s-ar fi făcut cu consimțământul dumneavoastră.
Vom păstra o evidență internă a plângerilor dumneavoastră, toate documentele, comunicările și alte date referitoare la plângerile dumneavoastră timp de cel puțin doi (2) ani după ce plângerea dumneavoastră a fost soluționată sau a fost transmisă la ONJN, oricare dintre acestea este mai recentă.